Patara - Gelemis mh. no:100 Kas Antalya
+90 532 701 3670
stnicholaspension@hotmail.com
Aktiviteler
Patara çevresinde birçok gezi ve tur düzenliyoruz.
patara Kum tepeleri
8TL
Bazen kalan misafirlerimizi Patara kum tepelerinde gün batımı seyretmeye götürüyoruz.
18 km lik Patara Plajının ortalarına doğru kum tepeleri bulunuyor. Bu tepelerden Patara Antik kenti ve tüm plaj görünüyor. Sürekli akdeniz meltemi alan bu yerde kumul üzerinde gezmek ve gün batımını izlemek bir harikadır. Açık günlerde gün batarken Rodos adasının silueti görünebiliyor.
simena
95 TL
Haftada bir gün Kekova adasına tekne turu düzenliyoruz. Burada batık şehir ve çeşitli koyları görüyoruz.
Değişik koylarda bir çok yüzme molası ve Simena (Kaleköy) yarım adası gibi tarihi yerlerin ziyaretinden oluşan bu turda Teknede öğle yemeği veriyoruz.
saklikent gorge
70 TL
Saklıkent kanyonu 18 km uzunluğunda bir doğa harikasıdır. Kanyonun ilk 4 km si çoğu kişinin yürüyebileceği şekildedir.
Kanyonu ziyaretten sonra nehir kenarında öğle yemeği veriyoruz. Ayrıca yol üzerindeki Xanthos antik kentini de ziyaret ediyoruz.
canoeing in patara
70 TL
Patara Plajına dökülen eşen nehrinde yaptığımız kano turu eğlenceli bir spordur.
Tecrübe gerektirmeyen bu sporu öğrenmek için Patara iyi bir fırsattır. Nehir kenarında öğle yemeği dahil olan bu tur Patara Plajının batı yakasında sona eriyor.
horse riding in patara
100 TL
Patara çevresinde günde 2 kere at binme turları düzenleniyor.
Değişik yaş grubu ve tecrübeye göre Patara çevresinde at binme turları düzenleniyor. 2.5 saat civarı süren bu turlar günde 2 defa düzenleniyor.
mountain trip to gombe
95 TL
Antalya'nın ünlü yaylalarına bir gezi.
Gömbe'den Akdağa çıkıp burada Yeşilgöl'ü ve Uçarsu'yu görüyoruz.