Patara - Gelemis mh. no:100 Kas Antalya
  • mavi mağara kekoka
  • teknede yemek

Kekova tekne Turu ve Batık Şehir

Tarihi yerler, ve doğal güzellikleri gördüğümüz ve değişik koylarda yüzdüğümüz bu tekne turu bölgedeki en iyi turlardandır.

Turumuz Patara'dan Üçağız köyüne 1 saatlik yolculukla başlıyor. Kekova Adasına en yakın liman olan Üçağız'da eski taş evler, basit cafeler ve Likya/Roma kalıntıları bulunuyor. Buradaki tur teknemiz güneşlenecek bölüm ve gölge olan kısım olarak iki seviyeden oluşuyor. İlk olarak Antik tersaneyi ziyaret ediyoruz, buradaki ilk yüzme molasından sonra batık şehir boyunca yavaşça geçerek, adı Kaleköy olan tarihi Simena kentine gidiyoruz. Aslında bir yarım ada olan bu yer sadece denizden ulaşılabiliyor. Daha sonra değişik bir kaç koyda daha durduktan sonra teknede yemek veriyoruz. Mavi mağara'yı ziyaret ettikten sonra saat 17:00 ye doğru Üçağız'a dönmüş oluyoruz.

Sorularınız ve rezervasyon isteğiyle ilgili sorunlarınız için lütfen bizimle iletişime geçiniz.